NOTAWEEHO-PARTY

hej sötnötar! tänkte skriva ett litet inlägg nu igen.
har ju inte uppdaterat på några dagar, har känt verkligen sådär åhnej inte skriva i den där fula bloggen eftersom jag inte har nån überfin design.. men för nån dag sen så fixade jag ett redigeringsprogram till min dator och tänkte att så fort jag kommer hem ska jag försöka att trixa med någon sort design om jag nu lyckas, försöka googla eller nåt HAHA, hello google my friend! är ju verkligen en loser på det där med design på bloggen, fattar inte ett dugg seriöst!

menmen, under nyårsafton så var jag inomhus i mjukiskläder faktiskt. tycker på ett sätt att nyårsafton är riktigt överskattat eftersom det ska vara en såndär WEHOO-party och att man ska ha så jävla kul och säga välkommen till det nya året! men jag tänkte att jag skulle göra nåt nytt och det var att bara ta det lugnt, alltså jag menar LUGNT!
var ute och åt med min sötnos, mina föräldrar & min moster respektive pojkvän & åt ute på China. riktigt gott kan jag lova & njöt av det verkligen! sedan gick jag hem till tarik och kollade på lite filmer och kollade på fyverkerierna utanför fönstret. mysigt oja!

nej nu blev det en såndär jävlar-vilket-ordinlägg men det fick det bli eftersom mitt usb-minne, som jag äntligen har funnit, ligger hemma! men nästa inlägg blir det nog bilder!
imorgon åker jag till släkten och firar min kusin som fyller år idag!
hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0