MYDAYS



hej alla därute! hoppas allting är bra med er!
det har inte blivit så mycket uppdateringar nu på sista tiden, fy! men ska bättra mig! smart och säga det när man ska iväg och inte ha nån tillgång till datorn!
I onsdags firade jag&min älskling 6 månader, ily!<3 och igår blev det råpluggande för min del, så satt med arbeten typ i 2 timmar och sen sov jag!!
skulle ha åkt till min kusin idag men det blev inte så, istället åker jag imorgon och kommer hem på söndag! åker dit för att fira lilla elviira som blir 2 år, stora tjejen!

fler inlägg kommer idag hoppas jag! PUSS!

Kommentarer
Postat av: pauline

härligt:)

de är bara bra :)

2010-01-22 @ 19:36:03
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0