SOMETRUTHSABOUTME

* Jag kollar alltid i mina näsborrar så jag inte har nåt i dom när jag tittar på mig i själv i spegeln när jag ska lägga mig
*När jag ska sova måste jag alltid ta täckets kant och lägga det på min hand sedan huvudet på, alltså hand-täcke-kind, sedan kan jag sova!
* När jag äter hamburgare på donken pillar jag alltid bort gurkan
* Jag kan inte sitta en timme tyst, finns det inget sällskap pratar jag för mig själv.
* Sjunger ofta för mig själv på toaletten, i duschen, i affärerna, på bussen, i klassrummet, you get it - överallt

kanske ska komma med sånt här flera gånger? alltid lika kul att veta nåt nytt om folk, och då tänkte jag - varför inte dela med det till er?

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahaha, kollar du i dina näsborrar innan du ska sova? kan tänka mig hur du gör det hos tarik :D

2009-12-23 @ 20:50:29
URL: http://malinaahlin.blogg.se/
Postat av: emmi

svar malin: HAHAH, jag gör det oavsett vart jag är;)

2009-12-26 @ 16:06:01
URL: http://xioxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0