OTROLIGT TRÖTT

sitter här med ögonen halvöppna, tänkte skriva något litet &sen slänga mig i sängen..

om 13 timmar ungefär så har jag jullov förfan! sedan på fredag ska jag ha en liten mini julafton med min sötnos hemma hos han&öppna lite paket plus ha det riktigt mysigt. vi ska dessutom passa på och fira våran 5 månaders dag eftersom vi inte kan träffas den 20e som egentligen är den 'riktiga' dagen. ska bli mysigt!

på söndag eller måndag så ska jag och mamma gå till stan och köpa lite julklappar som är kvar, som jag skrev tidigare. och jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa, help...

gaah, mina ögon håller på & falla ihop, bäst att jag går och lägger mig i sängen så jag slumrar till på rätt ställe!

NATTI!


Kommentarer
Postat av: kalm

hihihi jag tog bilden!

2009-12-19 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0