DAGS ATT SLÅ IN JULKLAPPAR

just nu sitter jag hemma och har precis börjat att slå in lite julklappar, men tänkte att jag skriver lite snabbt här först!

jag & mamma var och köpte lite julklappar i fredags, hittade verkligen fynd! köpte nästan alla klart, förutom till mamma. så igår gick jag och tarik till stan och julshoppade lite, köpte dom två sista julklapparna till mamma & nu är jag klaar! kan säga att det är superskönt, sista minuten typ 2 timmar före affärerna stänger dagen innan julafton - jag avskyr den situationen mest av allt i julstressen! det är en grej jag inte förstår och det är att alla ska stressa när det är jul, varför? varför kan man inte ta det lugnt o köpa julklappar typ 1-2 veckor innan julafton, varför ska man ta det typ 24 timmar innan självaste julafton?! usch, jag förstår inte på det stressade sverige ...

för övrigt så älskar jag självaste julstämningen o allt, mamma&pappa hade fixat julgranen igår och när jag kommer hem idag så blev det POFFIBOFF juuuuul! såg dessutom alla julklappar där under och blev som ett litet barn kan jag allt lova! var nära att säga 'snälla mamma, en, en enda julklapp ...... sådär 4 dagar innan julafton?!' men sen kom jag på att det är ju vad man brukar säga dagen innan julafton inte 4 dagar innan!

nu ska jag ta bort laptopen från mina knän och fortsätta med mitt tuffa arbete till julklapparna!

puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0