CHRISTMAS09

26 december då, julen är över?! nejnej säger jag, tycker att mellandagsrean tillhör julen på något sätt så inte är det över än inte!
jag är övernöjd med julen, var hos släkten på självaste julafton och firade där. åt julmat och julklappsutdelning, sara (våran minsting i släkten&det var hennes första jul) fick ju såklart mest av alla, stort lass kan jag lova!
sedan på juldagen var vi hemma hos oss, bara vi i familjen & det var julklappsutdelning igen inom familjen som vi har köpt till varandra & alla verkade bli glada och nöjda. jag fick bland annat kamera, digital fotoram, presentkort, ny hårfön, min favoritchoklad TUPLA, flytta-hemifrån-saker, parfymer och mer som jag inte kan komma på just nu.

imorgon ska jag och min sötnos till stan och kolla vad som finns på mellandagsrean, men självklart ligger mina presentkort hemma när jag är hemma hos tarik -.- måste hem och hämta dom innan vi drar till stan, ett självklart. kan ju inte bara gå där?!
hoppas ni alla har haft en underbar jul!

Kommentarer
Postat av: isabellah

åh, verkar som du haft en bra jul. :)



jag har också haft en bra jul, men det hindrar mig inte från att sakna dig! :D



2009-12-27 @ 15:21:23
Postat av: emmi

isabellah:



vad bra&jag saknar dig massvis, äntligen ses vi snart:D

2009-12-28 @ 17:31:42
URL: http://xioxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0