MOT STAN

godmorgon allesammans!


idag var det ju första jullovsmorgonen och kan säga att det var otroligt skönt att ÄNTLIGEN få sova ut!! självklart har jag ju sovit på helgerna och så men jag menar på en FREDAG! dock sov jag ju bara till tio .. men det är ju sovmorgon ändå!

ska till stan nu om ungefär 30 minuter och möta upp mamma och äta lite lunch med henne & sedan ska vi till olika affärer & köpa lite julklappar. ska köpa hälften av det jag har kvar, resten tar jag på söndag eller måndag. har ju julklappar som är kvar till mamma och hon får ju inte se vad jag köper ;)

sen ikväll ska jag och tarik ha en minijulafton och öppna lite paket och ha det mysigt!

nu ska jag fixa det sista, väcka tarik & sedan sticka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0