WEEKEND


nu är dom äntligen mina! dom står här på golvet bredvid min säng, gah vad jag älskar dom!
tänkte beställa dom genom internet men tänkte kolla om dom fanns på stan först &
det gjorde dom!! så nu har jag dom istället för att vänta tills mars då dom skulle ha kommit
om jag har beställt dom ;) dessutom fyndade jag en kjol&ett linne!

ursäkta min väldigt usla uppdatering eftersom jag först har varit på lunchning med isabellispellis på lördagen och
senare på kvällen blev det kina med lukas och jasmine! väldigt mysigt, tack för allting!!
idag (eller igår, söndag) var vi hemma hos min syster och firade henne, mysigt!

nu ska jag försöka att slockna här, har en chic-tidning och cosmopolitan-tidning som väntar på mig
innan jag sluter mina ögon!

hoppas ni har haft en toppenhelg, för det har jag!!

Kommentarer
Postat av: WM

LOVE THOSE SHOES HUN! THEY ARE AMAZING! WM.



WWW.WASHMACH.COM

2010-01-19 @ 13:01:39
URL: http://www.washmach.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0