TICKTOCKONTHECLOCK



tjillevippen!
hoppas allt är bra med er, kanske några har börjat jobba nu efter den långa ledigheten, såsom min boy han började jobba idag & jag måste säga att jag lider med er som har börjat idag - för mitt lov varar till torsdag, KÄNN PÅ DEN DU SOM BÖRJA IDAG! men känner lite sådär, varför-är-det-nödvändigt? för vi börjar på en torsdag efter ett lov? gå i skolan torsdag, fredag sen så är det helg! menmen, inget man kan göra.

jag sitter och kollar lite på hockey på svt2 & kollar på gamla bilder, såsom denna här över. det är faktiskt 11 månader sen jag tog den, och det kändes som igår. usch vad tiden går fort..
nu ska jag titta vidare, hörs nog senare!
LOVE / Emmi

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jotack den var mys (: vad hittar du på idag?

2010-01-04 @ 15:08:40
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0