TEXT

hej på er!

det har inte blivit så mycket uppdateringar nu i helgen eftersom jag i fredags var med jasmine & lukas, lukas och tarik stack till krogen så jag och jasmine satt kvar hemma hos tarik & pratade och hade kul! tack för allt<3 egentligen skulle jag ha åkt till min kusin på fredagen men det blev på lördagen istället, så jag åkte dit på lördagen & där var det kalas för elviira som blev 2 år! stora tjejen!! stannade kvar där tills igår sedan åkte vi till farfar och farmor & firade farmor! riktigt mysigt&massa tårta denna helg. och igår åkte jag hem och tog det lugnt med min sötnos och somnade bums i sängen av sömnbrist på helgen! snart ska jag sticka till skolan, usch!

hoppas allting är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0