JAG GER UPP

gaaaaaah,
jag har försökt att fixa ett program för min mobil till datorn så jag kan föra över bilder lättare eftersom det har krånglat så mycket tidigare. har samsung nu så jag säger att jag ärligt saknar sony ericsson eftersom det är mycket lättare bara för att jag vet hur det fungerar haha. nu när jag har skrivit klart så märkte jag att jag har lyckats få in bilderna så nu älskar jag samsung igen:D

aja, igår var hela familjen ute på kinamuren för att äta eftersom det var mamma&pappas bröllopsdag. det var riktigt mysigt kan jag säga, dessutom blev jag överlycklig när jag såg friterade bananer som jag haffade åt mig direkt och tog glass&sirap, yummie!<3

imorgon är det skolavslutning och det betyder att efter det är det JULLOV!!! ska verkligen njuta och bara ta det luuugnt, öppna massa julklappar och ge massa julklappar. ska bli kul och bli glad över dom och se andra bli glad över det jag ger dom. dock har jag hälften kvar att köpa, och det är i princip 1 vecka kvar nu?!

nu ska jag sätta mig ner och skriva en lista på vad jag ska köpa till alla som är kvar och sen ska jag ha en riktigt softkväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0